Tegoroczna akcja pod hasłem PACZKA NA ŚWIĘTA realizowana jest przez Fundację „Kazimierz” w uzgodnieniu z burmistrzem Miasta i Gminy Morawica, Miejsko Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej oraz szkołami i strażami pożarnymi. Tradycyjnie polega na zbiórce rzeczowej najpotrzebniejszych produktów, które na pewno przyczynia się do tego aby rodziny na co dzień zmagające się z trudnościami miały piękniejsze święta.
Akcja „Paczka na Święta” zostanie przeprowadzona według konkretnie określonych zasad. Rodziny wytypowane zostały przez pracowników MGOPS, którzy zweryfikowali potrzeby i zestawili je w ankietach. Jeśli chcecie wybrać daną rodzinę celem obdarowania, należy zgłosić ten fakt do pracowników MGOPS w Morawicy. Zebrane produkty, które chcecie Państwo przekazać prosimy o zapakowanie i przywiezienie do Centrum Samorządowego, skąd 7 grudnia strażacy z OSP z terenu gminy Morawica przewiozą do potrzebujących rodzin.
Anonimowy wykaz rodzin oraz ich potrzeby zamieszczamy poniżej.
Do pobrania: Wykaz rodzin
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy MGOPS pod nr 41 301 40 40, wew. 606, 610, 611
oraz koordynator akcji Damian Woźniak tel. 501 108 190.
Zachęcamy do włączenia się w tą akcję, bo pomaganie daje wiele radości zarówno obdarowanym jak i darczyńcom.
Miasto i Gmina Morawica
ul. Spacerowa 7
26-026 Morawica
Tel.: +48 41 306 75 00
Tel.: +48 41 3114-691, 41 3114-692
Fax: +48 41 347 35 18
E-mail: gmina@morawica.pl
ePUAP /kk1a219pow/skrytka
NIP: 657-263-06-04
poniedziałek - piątek: 7:30 do godz. 15:30
Godziny pracy Urzędu Stanu Cywilnego